Klagemuligheder

Hos Lokal Forsikring ønsker vi at behandle vores kunder ordentligt, og skulle du have en klage over en oplevelse hos os, vil vi tage os af det. 

 

Hvis du ikke er enig i vores afgørelse, eller er utilfreds med din oplevelse som kunde hos os, har du mulighed for at indsende en klage pr. mail til kundeservice@lokal.dk. Når vi har modtaget din klage, vil vi behandle den hurtigst muligt, men er sagen kompliceret, bliver ekspeditionstiden længere. Hvis vi undervejs får behov for yderligere oplysninger om sagen, kontakter vi dig.

Du har også mulighed for at kontakte vores klageansvarlige, Michael Nørgaard Larsen på telefon 55 75 09 99.

Hvis du efter vores svar stadig er uenig med os, har du mulighed for at gå videre med sagen til Ankenævnet for Forsikring. Ankenævnet behandler klagesager vedrørende privatforsikringer.

 

Borger i et andet EU-land

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - ec.europa.eu

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@lokal.dk.

 

Vi er klar til at hjælpe dig

Ring 55 75 09 99 eller send os en besked, så hjælper vi gratis med en vurdering af din situation. Skifter du til os, ordner vi alt det praktiske.

¡