Lokal Forsikring og Sparekassen Den lille Bikube indgår samarbejde

Samarbejdet mellem Lokal Forsikring og Sparekassen Den lille Bikube betyder, at både privatkunder samt landbrugs- og erhvervskunder hos Sparekassen Den lille Bikube for fremtiden har adgang til god og kompetent forsikringsrådgivning via Lokal Forsikring.

”Vi glæder os utroligt meget til samarbejdet. Sparekassen Den lille Bikube og Lokal Forsikring er begge virksomheder, der er meget forankret i lokalsamfundet. Når kunderne ringer til os, møder de straks et menneske og ikke en maskine i telefonen. Begge virksomheder lægger vægt på den personlige betjening, og her er man kendt som menneske og ikke bare et kundenummer,” fortæller Michael Nørgaard Larsen, administrerende direktør for Lokal Forsikring.

Direktør for Sparekassen Den lille Bikube, Arne Keinicke, ser også frem til samarbejdet; ”Vi er meget glade for at kunne tilbyde vores kunder adgang til en bred vifte af gode forsikringsprodukter. Da både medarbejderne i Sparekassen Den lille Bikube og Lokal Forsikring har rødder i det lokale samfund, er de derfor også i stand til at give lokalområdets indbyggere, landbrug samt erhvervs- og handelsliv de bedste betingelser, når der skal rådgives om økonomi, eller når der skal tegnes en forsikring.”

Skrab og vind med Lokal Forsikring

Vær med i vores påskekonkurrence, hvor du kan vinde en gaveæske med påskespecialiteter fra Summerbird, hvis du skraber tre ens forsikringer.