Statslige arbejdspladser flyttes til provinsen

Lars Løkke præsenterede torsdag sin plan for udflytningen af i alt 3900 statslige arbejdspladser til 38 provinsbyer, som dermed får et løft i antallet af lokale arbejdspladser. Næstved er på førstepladsen med hele 395 arbejdspladser. Direktøren for Lokal Forsikring, Michael Nørgaard Larsen, er glad for den positive udvikling for lokalsamfundet.

Lars Løkke præsenterede torsdag sin plan for udflytningen af i alt 3900 statslige arbejdspladser til 38 provinsbyer, Næstved ligger på en suveræn førsteplads med 395 arbejdspladser. Dette betyder et løft i antallet af lokale arbejdspladser, og dette har også en positiv effekt på virksomhederne i området.

Lokal Forsikring har haft hovedkontor i Næstved i hele virksomhedens eksistens og har i tidens løb oplevet både medgang og modgang, i de sidste par år har virksomheden haft god vækst og overskud, og 2014 var det bedste år i hele selskabets historie. Lokal Forsikring fokuserer på at være tæt på kunderne samt være nærværende i lokalsamfundet.

Michael Nørgaard Larsen, der tiltrådte som administrerende direktør i efteråret 2014, er meget glad for den positive udvikling i lokalsamfundet, som også kan mærkes hos Lokal Forsikring: ”Hos Lokal Forsikring er vi rigtig glade for, at der bliver skabt flere arbejdspladser i Næstved, da det har en positiv effekt i hele lokalsamfundet. Vi er inde i en positiv udvikling og mærker en øget opbakning fra vores markedsområder. Vores kunder sætter pris på vores lokale tilstedeværelse med personlig betjening, nærvær og engagement.”